نصب بدون تخریب پنجره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc

پنجره upvc به زودی توانشته جایگزین پنجره های قدیمی شود و با مزایایی که دارد توانسته به خوبی در بین افراد محبوبیت خود را حفظ کند.
امروزه بسیاری از افراد پنجره های قدیمی خود را با پنجره های دوجداره upvc تعویض می کنند و با اینکار تغییری عظیم در ساختمان خود ایجاد می کنند.
یکی از مسائلی که ممکن است افراد را مورد آزار قرار دهد تخریب در محل زندگی در هنگام تعویض پنجره است که در این مقاله ما قصد داریم در این خصوص با شما صحبت کنیم.

ذهنیت بدین گونه است که تعویض پنجره های قدیمی حتما با تخریب قاب ها و دیوارها و گرد و خاک بسیار همراه خواهد بود. حال آنکه پنجره های دو جداره upvc به گونه ای طراحی گردیده است که بدون تخریب قاب ها و دیوارهای قاب می توان آن را با استحکام و استقرار کاملا استاندارد نصب کرد.

جالب است بدانید که این نوع پنجره دارای امنیت چند برابری در مقایسه با سایر انواع پنجره ها می باشد. در واقع ضد سرقت هستند. به طور استاندارد هر قاب از پنجره های یو پی وی سی را می توان در مدت کمتر از ۲۰ دقیقه در هر محلی کاملا بدون تخریب نصب کرد.

این محصول برای این طراحی شده است که بدون دغدغه از تخریب و ایجاد گرد و خاک در محل، در زمانی بسیار کوتاه شما بتوانید پنجره های قدیمی خود را جایگزین کرده و علاوه بر ارتقای کیفیت محل خود، صرفه جویی قابل ملاحظه ای نیز انجام دهید.

منبع: http://sijandezh.com/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc, پنجره قدیمی با پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: